Fest på låghög nivå ? o.O

10/7

Ja igår kan man väll säga att man parta men ändå inte. Började hela skiten med att jag blev lite småsugen på grund av att min flickvänn skulle iväg på tjejfest o då tog jag en grogg innan hon skulle iväg. Sen så åkte jag då iväg till min polare där jag också tog en grogg även att de inte skulle dricka. Sen när man väl kommit hem därifrån vid nio hugget så blev jag sugen igen o som tur va kunde jag komma ner o träffa min tjej o hennes kompisar så jag kunde springa omkring med dom på krogen. Det blev en hejdundrande kväll när jag väl kommit ner o träffa dom innan var det väll lite halvdant men men lyckad kväll i vilket fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0