min dag 13/7

Idag har det varit både stressigt avslappnande och lite ensamt.

Först kom man aningen sent till jobbet men det löste sig endå tack vare att min arbetsgivare inte är helt komprmisslös, jobbade sedan resterande arbetstid. efter att man varit på jobbet blev det att åka emot stan dock stannade jag till i trädgårdsföreningen för att säga hej till Sofia <3. sedan blev det att dra vidare in till swedbank i stan för att införskaffa bankkort som gör det möjligt att ta ut pengar i utlandet :) sen bar det av hemmåt. och det var här saknaden kom som ett blixtnedslag för att det just började åska o regna som är så mysigt på sommarn. Saknaden efter Sofia blev större som tur va kunde man ju iaf smsa :) det är min dag och vad som hänt


Never stop rockin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0